dimecres, 13 d’octubre del 2010

Bacallà d'emergència (o de peresa)

Avui, com gairebé molts de dies, em feia molta vessa cuinar. Si tens convidats, sempre et fa més ganes posar-te a tallucar verdura, saltejar nosequé i fer mil filigranes per a que surti un plat d'aquells que dius woow! Però, avui no era el cas, avui dinava sola i ja se sap, que per un tot sol... amb qualsevol cosa te les arregles... Lo que em passa a mi, és que tenc es paladar una mica fi i cony! m'agrada menjar bé. Idò, ajuntant la vessa i les ganes de menjar bé, ha sortit això,

Ingredients (era jo tota sola, així que per una persona):
  • bacallà fumat (uns 80g) 
  • 1 tomàtiga de ramellet 
  • 1 o 2 tomàtigues seques conservades dins oli 
  • Oli d'oliva verjo 
  • sal 
  • pebre bo 
  • 2 o 3 llesques de pa moreno (o qualsevol altre) 
Pelam sa tomàtiga de ramellet, la trossejam i l'aixafam dins un morter. En estar més o manco capolada, hi afegim sal, pebre bo, les tomàtigues seques tallades i un raig generós d'oli. Ho lligam una mica tot i reservam. 

Tot seguit, esmicolam el bacallà dins un plat i el cobrim de la salsa que hem fet anteriorment. Com que jo sóc molt coenta, després hi he afegit un polsim més de pebre bo. Torram el pa i amb ell acompanyam el bacallà. Au, bon profit!! 

** Jo no sé sa gana que teniu... però aquest plat tot sol ens pot servir per sopar i també quedes com un rei/reina si el poses d'entrant quan tens convidats.

2 comentaris:

  1. Ostres, m'encanta que et fiquis en aquesta aventura.

    BENVINGUDA!!!!
    és un món fascinant, veuràs com disfrutaràs un ou!

    una besada des de Es Capdellà

    ResponElimina
  2. Que bò !!! avui vespre ho possare en practica. Gracies i endavant

    ResponElimina